S A N N A . D

Ordbajsning...

long time no see som vanligt

Kategori: Allmänt

Jag hinner ju inte med mig !
 
Efter min sjukt produktiva fredag som jag hade har jag inte hunnit med så mkt. 
Vet inte alls vad förra veckan gick åt till. Men jag vet att jag tog en tvådagars
för jag lyckades bli ledig fre-sön. Vet inte när det hände sist så det var RIKTIGT skönt. 
 
Fredag blev förfest med Ångebor och en sväng på Allstar, slutade med "efterfest"
med bad i badkar o grejer. Söndag förmiddag spenderades vågrät hos Erik o Lina. 
 
Meningen var att jag skulle till Leringen senare men det blev inte av. Istället blev
det en sväng till Birsta och gjorde sjukt bra köp. Mycket nöjd tjej ! 
Åkte hem o powernapade och eftersom det verkade som att inget skulle gå vägen 
för mig på kvällen gav jag upp hoppet lite och tänkte att det skulle bli en kväll i soffan.. 
 
Men icke ! 
 
Allt löste sig och det blev lite brådis. Dusch o fix sen förfest hos Tess och John, 
Tess, Thomas och jag åkte upp på Adas och kollade på KKP. Diverse ångebor 
dök upp även där och efter Adas blev det Allstar igen. Roligt ! 
 
Söndag- och Måndagkväll har jag haft finfrämmande med lite öldrickningsmys, 
film och surr. Skönt häng! 
 
Har förmiddagsvecka och jobbade dubbelpass i måndags och idag. Klämde in en 
lunch med pappa i förrgår och idag mer eller mindre tvingade jag honom att äta
lunch med mig. Lillebror dök också förbi. 
 
Aberopå dem så var jag ju och åt middag hos pappa i fredags innan utgången, 
och i Söndags var jag till pappa på middag med Robert, Josefine Farmor o Birger.
(bra av mig att bjuda bort mig på middag o lunch typ 4ggr på typ 6 dagar!)
 

Den här veckan har jag bara ett endaste kortpass på midlanda kvar innan helg, 
så ikväll när jag kom hem från jobbet spillde jag upp en kaffe carlsson, bara för jag kan!
Det är förvisso fotboll på tv, inte det bästa jag vet, men det är PSG så det får funka. 
Fanns inget bättre ändå.. 
 
Åker till mammi imorgon eller fredag och blir där. Det vankas angeltävling på 
Lerbäckstjärn på lördagmorgon. Står lite i valet och kvalet om jag ska gå all in 
och hänga med på moranisse och o'boy m minttu eller om jag ska hålla mig ifrån
och åka till stan och heja fram Granlo på deras sista hemmamatch... 
Dock så lär jag ju inte ha någon att gå med på Granlo - det vanliga problemet när jag 
vill gå på nån sportaktivitet..!
 
Nu har jag skrivit alldeles för mkt så nu ska jag slå på en film och ta en till Carlsson
(man har väl köpt spraygrädde!)
 
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ;-)

    2013-03-07 | 00:14:32
  • Det är ju bara jag säger:

    Nä nu skiter vi i de här å far till Hawaii :P

    Svar: låter som en toppenidé!
    sanna

    2013-03-08 | 16:41:20

Kommentera inlägget här: