S A N N A . D

Ordbajsning...

torka

Kategori: Allmänt

Jag bloggar inte ofta men den här veckan har varit fantastiskt bra så 
jag tänkte att jag skulle dela med mig av den ! 
 
I måndags började jag med att åka till birsta och uträtta lite ärenden och stressa,
sen åkte jag, Anna, Erika och Annas mamma mfl ner till Uppsala till fyrishov 
för att heja fram Granlo i deras avgörande match mot Storvreta. Galet spännande men 
tyvärr räckte det inte ända fram.. Men det var helt klart en upplevelse och det var riktigt
grymt att stå med i Granlos klack den matchen. Nästan som sista hemmamatchen!
Bussresan hem blev lång och jag kunde inte sova pga mina linser, vilket sög.. Kom hem 
vid 2 på natten så det blev direkt hopp i säng ! 
 
Tisdag var jag också ledig så då åkte jag till Stöde. Hälsde på farmor och fikade med henne
sen spenderade jag kvällen med lillebror. Lagade middag o kollade på tv och mådde gott. 
 
Onsdag var det eftermiddagsjobb, torsdag förmiddagsjobb och på kvällen var jag på 
"skratta med käften" på Railway med Magnus och Lollo. Tog en öl och åt buffé och hade
allmänt trevligt. Rolig kväll ! 
 
Fredag jobbade jag 11-19, stendöd dag på jobbet men avslutade kvällen med väldigt 
trevligt sällskap och filmkväll med öl o popcorn. Mysigt värre ! 
 
Lördag, klev upp och gjorde mackor och fyllde termosar och styrde kosan mot Bjärme
där det blev kaffe carlsson och pulkaåkning med trevligt sällskap i toppenväder halva dagen. 
Lillebror och Josefine kom och gjorde oss sällskap och på eftermiddagen åkte vi mot 
Leringen för "påskfest" med massa trevligt folk. Vi var dock väldigt trötta så vi åkte hem till 
Stöde och gick o la oss ganska tidigt. Jag sov nog innan tolvslaget ! 
 
Idag har det också varit kanonväder. Har varit upp till Gimsjön en sväng, ätit påsklunch
hos pappa, varit till birsta med brorsan och blivit bjuden på middag i tunadal där vi firade
minsta kusin som hade fyllt 5 år ! 
 
Har precis kommit hem och jag är riktigt nöjd med veckan. Sjukt skönt med fint väder så
man får lite energi och humöret lyfter.
 
Ska förmodligen avsluta veckan på bästa sätt också med film o sällskap. Ska jobba natt 
imorgon måndag så det är väl lika bra att man vänder på dygnet ! 
 
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Trevligt...:-)

    2013-04-01 | 05:13:29

Kommentera inlägget här: