S A N N A . D

Ordbajsning...

2 weeks

Kategori: Allmänt

Det är bara två veckor sedan jag skrev men det känns som det har gått en 
hel evighet för jag har hunnit med så mycket saker. 
Massor av jobb, har varit i stöde ett par gånger och haft fina dagar/kvällar
med nära och kära. Som alltid är väldigt skönt att bryta vardagen med. 
 
Det har hänt tråkigare saker med hälsan i familjen, men det är sånt
som händer och man går vidare, tillsammans. 
 
Jag har varit till Stockholm och haft en härlig "weekend", som bla
innehöll Raw comedy club på Hilton, utgång, middagsmys och avslutades
på bästa sätt med en promenad runt kungsholmen i solen och en härlig
middag på Piren, allt såklart tillsammans med Hanna! ♥
 
Jag har haft mycket att tänka på de senaste två veckorna, och det har gått ut
över kroppen. Mycket att tänka på och mycket jobb. Denna månad är det
hittills 32 extratimmar, tror inte jag kan proppa in så mkt mer. Så nästa lön blir
förhoppningsvis roligare än den här. Och tur är väl det för det händer grejer ! 
 
 
Ikväll ska jag somna med ett leende på läpparna och se fram emot morgondagen, 
den kommer bli väldigt lång men jag vet att så fort jag slutat jobba kommer den 
bli kanon! Jag återkommer om varför ! Sen får jag finfrämmande på kvällen
också så kan inte mer än att vara väldigt nöjd! 


för att komma till nuet och vad som hänt senast kan jag väl säga att förra veckan 
bestod av 6 dagars jobb (ett dubbelpass dessutom) så man hinner inte så mkt mer. 
Jag har börjat gå ut och gå då det äntligen kommit lite vårvärme, så nu ska man väl 
kanske komma igång innan sommaren, håll en tumme ! 
 
Helgen var otroligt seg och lördagen var allra värst. Fick iaf komma iväg och träffa
både Joao och Oggi i lördags efter seg träning och otroligt seg jobbdag, det behövdes
verkligen! Vissa människor ger energi - utan att behöva göra något, jag är glad att jag 
har såna omkring mig!
 
Morgondagen har jag redan skrivit om, återkommer om varför den blir så bra !
Torsdag är det jobb, sen förmodligen dejt med Lina. Fredag är det jobb sen åker jag 
upp till mamma o har vinkväll för på lördag på dagen ska Perra lägga om till 
sommardäck på bilen min innan jag åker tillbaka för att jobba 21-04 i stan. 
Söndag är jag ledig och då ska jag vara hos moster. Hoppas på bra väder så man 
kan vara ute o cykla o busa med barna ! 
 
Nä, nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen.. 
 
Puss!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Därför finns vänner...alltid din vän...ha det så bra... ;-)

    2013-04-24 | 00:57:20

Kommentera inlägget här: