S A N N A . D

Ordbajsning...

funderingar

Kategori: Allmänt

När man är sjuk hinner man fundera på massor.. 
Som härom natten låg jag och googlade bortdomningar i stortån (?!)
 
Och inatt kom jag att tänka på.. att ETT enda litet klick på internet kan leda till 
livsavgörande saker. Viktiga beslut osv. Ett enda lite klick? 

Sjukt egentligen. Nu säger jag inte att jag har gjort det, jag menar bara att allt är 
så himla enkelt om man bara vill. 
 
Snart slut på semester nr2 som varit helt fab. Förra veckan var galen från start till slut
och jag önskar att den hade varit längre ! 
Den här veckan är blandad med en inte alls så rolig förkylning, men personalfesten 
i onsdags var grymt rolig och imorgon är det fest hos Malin. Och på söndag dyker
familjen upp på födelsedagsfika. 
 
Man kan skatta sig lycklig ! 
 
PUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ;-)

    2013-08-18 | 18:16:26

Kommentera inlägget här: