S A N N A . D

Ordbajsning...

truth

Kategori: Allmänt

Det är roligt när människors sanna jag visar sig, 
att vad man inbillade sig en gång inte alls var så.. Även om man
kanske hade det på känn så blir man ju brydd. 
 
Nä, man skulle va en fluga på väggen en kväll.
mm..
 


Det har varit ett gäng sömnlösa nätter den här veckan men efter igår hoppas jag att 
det snart är ett slut på det som gnager, snart snart snart. 
 
I helgen är jag på Leringen. Jag o lillasyster hänger här i helgen med katterna
när mamma o perra mfl är på en liten tripp.
 
Ikväll har vi myst med middag, tv o massa frukt o choklad ♥
 
Imorgon blire först frulle och cykling, sen drar vi till stan o shoppar och på kvällen
kommer brorsan o Jossan hit o käkar middag o myser, kan inte bli annat än en
helt fantastisk dag. Den här helgen är precis vad jag behöver ! 
 
På återseende. 
 
don't lose who you are in the blur of the stars 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ;-)

    2013-10-28 | 13:17:40

Kommentera inlägget här: