S A N N A . D

Ordbajsning...

evil in a closet

Kategori: Allmänt

              
   David och Jag             Sandra o Tobbe              Fest i Bollan                 Fest i Bollan
              
    pure happiness      brudarna på Juldan'         Jonas och Jag     CaptainTractor&SaltyBob
              
 Brorsan och Jag            Jag, Elin, Hanna          Hanna & Sanna         H U L T S F R E D
              
David o Jag - Panic     Älskling och Jag              T U R K I E T                T U R K I E T
              
Hummer & Räka               Angling ^^                    Nerbrottad                Fest hos Stefanio

Jae.. jag tänkte att jag ville lägga upp lite bilder. Både nya och nostalgiska..
Ändå har jag inga från långt tillbaks i tiden.. men det ska ordnas.. snarast!

Har fått besked om att RÄKANBÄSTIVÄRLDENAB kommer på måndag..
KUNG!

inte så mkt annat.. jag är ledig idag.. skönt!
What up i helgen då?

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: