S A N N A . D

Ordbajsning...

uniform.

Kategori: Allmänt

brå låt.

Ja.. ska jag börja det här inlägger likadant som jag gjorde
häromdagen? "hej jag heter sanna och är värdelös"...
Det skulle behövas för hur många ggr jag än säger det till mig
själv så gör jag ingenting åt det. Fast idag har jag nog bara
otur tippar jag på.. sjuk! hualigen. Smärta. så äre.

Igår såg jag en.. ja.. dålig film. Kommer inte ihåg riktigt vad
språket hette, men det var något i liknelse med japanska..
Initial D kanske den hette. Det är iaf inget att rekomendera!
Men det funkade ändå för mig ^^, sen parlamentet!
Vid tiotiden började the new guy på sexan. Tänkte att jag skulle
se den men jag somnade nog nångång i mitten..

Jag vill hem, hem till ånge. Om jag nu skulle råka vara ledig en dag
där hemma kan jag alltid umgås med räkan o hitta på nå skoj!
Det är mitt alldeles egna puckosnöre! I påsk så tog vi o bakade,
kollade på barnfilmer, lagade middag, busa på, ja vi hade något att
göra hela tiden iaf. Det har jag inte här. Ska bli skönt att bo "hemma"
ett tag. Men ändå inte, kommer sakna ALLA så fruktansvärt mkt..
Vi får väl se hur mkt jag kommer kunna komma till sundsvall i sommar..

hua, knuten i magen drog ihop sig lite när jag tänker på allt..
Så mkt jag vill göra. Får vänta tills imorgon med att se om jag kan åka på
hultsfred.. bilket jag knappast egentligen har råd med. Men blir bra
bandsläpp så. Men har just "bestämt" att det blir metaltown..
MetalTown FTW!     lml (-_-) lml
MetalTown:
Slayer, Mastodon, MESHUGGAH, Cult of Luna, Hardcore Superstar,
Hellyeah, Machine Head, Nine, Raised Fist, Stone Sour och
Sturm und drang.


nä.. PUSS.

( vissa saker/personer kan ju iofs få en på väldigt bra humör :-* )

Bloc Party - Uniform

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: