S A N N A . D

Ordbajsning...

knarkelefanter

Kategori: Allmänt

image180

♥Här har ni änglarna som vart o hälsat på mig i hela fem dagar!♥
De kom i torsdags,
och sen dess har det vart konstant party! hehe. I torsdags var vi som jag skrev hos
David och hade skoj. Fredag - åkte en runda på byn och tog ut mina efterlängtade skattepengar,
åkte och handlade med mamma o david. Dom ropade på mig i högtalarna på ICA,
Tack vare Dave.. "jag är så stressad jag har tappat bort min lillasyster,
inte kan du ropa på sanna decker?" haha, ja mamma tyckte det var väldigt kul iaf!
Fick även höra frasen "jag har körkort - du har ingen bil" 3330000 ggr!
Kom hem från den trippen och fick en underbart fin Blomsterbukett av tjejerna :D
fest hos hallmins + robert på kvällen, efter det drog vi till
Jonssons place för att senare åka till Ponderosa... vi kom när det slutade, men vi hade
skoj ändå, haha! Åkte hem och sov. FIck tyvärr inget sällskap  - HAHA!
Vaknade klockan åtta på lördagmorgon, min stora dag.. Kunde inte somna om så jag
gick ner och la mig i soffan och kollade på disneychannel, som vanligt ^^,
Vid elvatiden blev jag väckt av min mor som trodde jag var knäpp för att jag låg där nere!
Fick en fin present av mammsen o Per, och en väldi trevlig present av mina
kära vänner Lina, Agge, Malin o Madde - TACK TJEJER! hehe!
Det var presentkort på bolaget
Det fick jag även av Sandwa på natten redan , plus den sötaste boken ever!
Tacktack, howran!
Började dagen med en varm o'boy med minttu - inte så dumt! det ska börjas i tid ;)
Hmm, sen då... ja  jag hade fått en söt ros med en nalle av Malin som stog o väntade på
mig på bron efter att jag vart på bolaget och gjort min debut - tihi! Väldigt fin :D

Sen blev det fest, o matlagning också vidare. Vi var inte många men jag hade det
väldigt väldigt trevligt! Saknade vissa personer som skulle vart där!
Men jag förlåter er ; )

Jag fick även en låt skriven enbart för mig också, som jag så gärna vill lägga upp här,
för jag fångade Tonys o Steves första Liveframträdande på film ^^ Men jag får inte >_<
Det var iaf mycket fint gjort tycker jag, blev väldi väldi glad :D

Jag och Agge var vaken sist på lördagen, vi hittade på rörelser till våran favoritlåt
KNARKELEFANTER
Sen vid halv tre gick vi för att kolla läget framme på byn, vilket var tvärdött!
så vi gick upp och hälsade på mammsen på jobbet, köpte ostkrokar, och ostkrokar ska jag berätta
för er - kan man ha väldigt kul med! Men ha de inte för länge i näsan.. det bränns..

Vi satte oss efter vägen och campade en stund, tills mamma slutade, då liftade vi hem!

Söndag och måndag har jag vart krasslig, sjuk rent utav...
Sjukanmäld från jobbet måndag tisdag, Men tjejerna har festat på ändå, hehe! :D
De kom hem inatt med en fin handplockad (hm!) bukett och ett ännu finare kort - HAHA!

Nä.. nu orkar jag inte skriva mer... lägger upp lite bilder.. fick ju en kamera
som är lagomt mkt bättre än min förra av mor o co.

Sökte förresten jobb idag, något som borde passa mig utmärkt. Så jag håller tummarna.
Och jag har bara två dagar kvar här på jobbet.. sen är man arbetslös....


              

              

              

              

          image199    

image201         

    


(daves place en vanlig söndag)


Thats about it. har mkt mer, men det går inte att lägga upp, haha!
Filmer har vi också, fleeera st! men dom får ni inte se ;P

LÅtar som spelats OMochOMochOM i helgen:

Whitesnake - Here I go Again
Coheed and Cambria - Running free
250kg kärlek - Knarkelefanter
Chris Daughtry - I walk the line
The Used - The Bird and The Worm
Sugarcult - Christine
The Prize Fighter Inferno - A death in the family
The Outfield - Your Love

hmm, säkert fler, men det är dom jag kommer på nu..
lyssna, dom är bra ;D


Tänkte avsluta med att säga att jag saknar Joakim!
Alldeles för längesen vi sågs! men snart kan vi ses lite oftare - am i right? ;P


ÖVEROCHUT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: