S A N N A . D

Ordbajsning...

sundsvall

Kategori: Allmänt

japp, där var jag igår

mötte upp lina o agge på stan , gick en sväng
Inhandlade enligt mig själv en ruggigt fin tröja..
En brun adidasjacka :D

Och jag skrev även i förra inlägget att jag ville träffa Lina, Agge o Jocke,
men det var ju för jag visste jag skulle träffa dom, Jag saknar ju
självklart er alla andra också! Som Malin Malin Madde Maria Emelie osv! ^^

Efter en runda på stan åkte jag till Jockis ett par timmar tills jag for hem,
väl hemma färgade jag håret o så.. sen kom det finfrämmande på natten ;D

idag har moster o co vart här, och nu tänker jag följa med dem till stora staden
för att stanna där i två veckor. Jajjamen!

Orkar inte skriva mer och jag måste skölja ur håret.. Meen...

Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: