S A N N A . D

Ordbajsning...

31/1 -07

Kategori: Allmänt

Ingen Bild idag!
Jag är i ÅRE! sitter just nu vid en dator på ÅreStation.. väntar på skjuts
hem till stugan. Jag sitter här med Johanna, Ida o Anna. Vi har jobbat!
Anna o Ida har fått jätteroliga uppgifter! Jag och Johanna har haft
mindre att göra idag.

Lägesrapport:
måndag: -15C, snö o blåst, Skotta snö, HELA TRAPPEN, och läktare.
Kallt. Träningsvärk! skottaskottaskotta.. hua!
Stugorna är mysiga. Jag delar rum med Johan o Elin, men Elin har inte
sovit med oss en enda natt, haha! Hon sover på soffan :)
Tisdag: -5C, snöar. Skotta, sopa, bära staket, klistra lappar på läktarna..
så folket vet var de ska sitta nån stans!
Onsdag: 0C, möte kl 09.00, börjar jobba kl 12.. ingen möter upp oss.
får uppgifter som ska göras klockan 14.. jobbar tre timmar sen gick vi o åt
middag.. Och nu sitter vi här.
Imorgon och resten av veckan ska jag o Johanna vara på ceremoni.. Bakom
mitt namn på schemat står det "flaggansvarig"... wohooo! vi får se imorgon
vad det betyder! Bakom Johanna står det "blommor/medalj" så det blir nog skoj!
Bakom oss båda står det pris coordinat. :D

Nu fick jag brått... orkar inte skriva mer ändå..

saknar er alla som inte är här! TVÅ veckor är lååång tid!

PussPuss

Över och Ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: