S A N N A . D

Ordbajsning...

humor

Kategori: Allmänt

humor


Idag är en sån dag där allt är så himla roligt! Hade en jätterolig kväll igår.
Jag hade mina änglar här, full fart :D sen fick vi främmande utav 8 ångebor,
mer eller mindre fulla! haha! Coppers som vanligt. ONT i fötterna idag! dansade i
fyra timmar tror jag? haha, illa så illa.
Sitter och försöker fördriva min tid... ska åka till mammi ikväll,
måste till tandis imornbitti. - wohoo! ... neh! men jag får vara ledig en dag iaf.. nöjd!

Jag har mest skaffat den här bloggen för att jag ska ha någonstans
att plite ner allt som rör sig inuti, och allt som händer runt omkring.
Jag följer Anettes råd! hehe.

Detta år är fullt av upplevelser och händeleser. Börjar redan nästa vecka.
Åker till åre med klassen och ska jobba i två veckor. SKÖNT!
rehab eller vad sa vi? ;P nämen det ska bli skönt att komma bort lite. Hoppas bara
sömnproblemen lägger sig innan det. kanske inte försvinner, men åtminstone
minskar. Pallar inte att vara såhär trött uppe i Åre inte.

Mycket som rör sig annars också. Det blir studenten.. efter det då, vad händer då?
Ska jag bo kvar? Ska jag plugga vidare? Hittar jag något jobb?
Kan jag göra det jag Vill göra? uff.. mkt..
Det jag vet händer efter studenten, det är att jag ska till Hultsfred, Båstad, Lindesberg..
Turkiet och Thailand finns också med på kartan, så det är mycket att stå i.
Körkort finns också med på ATT GÖRA-listan. Jag kan ju hoppas att jag tar det så
snart som möjligt.. en start är ju att skriva in sig.. hehe!

Nä.. Nu blire snES och mys i soffan.. alldeles ensam :P

"Ett skepp i hamn är tryggt - men det är inte vad ett skepp är till för"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: