S A N N A . D

Ordbajsning...

menåe

Kategori: Allmänt

orka flyttpacka, man blir ju deprimerad...

Tidsfördriv:
1. Tre namn jag lyssnar till:
sanna, decker, SaltyBob ;D
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
min humor, HAHA
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
stubinen!
4. Detta är jag rädd för:
djupt vatten...
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
pengar, jobb och kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Hålla andan, hålla mig för skratt och hålla truten
7. Detta tycker jag om att göra:
mysa i solen, lyssna på musik, umgås
8. Detta vill jag göra just nu
mysa i solen, lyssna på musik o umgås, såklart ;P
9. Bästa känslan:
lycklig
10. Värsta känslan:
olycklig..
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
självdistans och humor. bla. sen får han ju vara snygg också ^^
12. Är du kär just nu:
nea
13. Jag vill gifta mig:
nej om det inte är med min sagoprins
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
resa, resa o föröka mig :P
15. Min käraste ägodel:
räknas lillasyster?
16. Något jag vill ha i present:
öööhm..
17. Detta har jag på mig just nu:
handduk
18. Favoritkläder:
det som passar
19. Favoritdjur:
voff
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
bah, allt!
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Johnossi - Man must dance
Incubus - Love hurts
Bullets n' Octane - Pirates
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
MEN JAG HAR JU TAGIT STUDENTEN
23. Stjärntecken:
Lejon
24. En bok jag gillar:
Pojken som kallades Det
25. En film jag gillar:
PulpFiction,  filmfanatiker=Många!
26. TV-program jag gillar:
the office
27. Favoritdoft:
HugoBoss DeepRed ^^
28. Detta äter jag gärna:
Tonfisksallad!
29. Dricker helst:
Vatten eller bubbelvatten
30. Favoritgodis:
saltlakrits eller surt
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Brasilien!
32. Färg på mina ögon:
Grön?
33. Min längd:
kort
34. Jag tror på:
tandfen
35. Jag spelar:
snes :D
36. Person jag beundrar:
Ulli, har alltid gjort!
37. Så här bor jag:
eget i några dagar till..
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
en.. av två!
39. Det här tänder mig:
han*
40. Det här gör mig avtänd:
ack så mycket..
41. Favoritfärg:
svart? brun? grön? vit?   PASS
42. Favoritcitat:
"It's gonna be a little ME around here!" HAHA nej jag vet inte..
43. En hemlighet jag vet:
hemlisar behåller man hemliga
44. Bästa present jag fått:
vet inte?
45. Senast köpta skiva:
pass
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
jag blir lätt brun xP
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
fötterna, jag hatar fötter!
48. Udda förmåga/egenskap:
Nej, det är inte jag som är wonderwoman
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
tiger, för dom är så fina..
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Anyone, vem som helst kan må bra av att plita ner sån här skit.. eller?

HAHA! ja nu har jag fördrivit liiite tid iaf..
Man kanske ska börja med disken då? men jag vill inteee :(
Inge skämt heller när jag säger att man blir deppad av att packa..
Jag vill ju vara kvar.. här på mjölner.. Ska jag lämna SBfastigheter
nu efter tre år, fyra tilloch med.. hua! trist..
Jag som just har tapetserat om också :P haha! meen men, there's
nothing I can do.

fruktsallad till frukost! bland annat ;)

pöss*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: