S A N N A . D

Ordbajsning...

"studentmiddag"

Kategori: Allmänt

hehe..

Var i stöde igår och firade min student, eftersom varken storebror eller
pappsen kunde närvara då den verkligen var..
Det var jag, pappa, inger, robban, jerry, farmor o birger (?) sen kom
Johnny Madde o Erik också, positiv överraskning! Har inte träffat dem
på evigheter!  Vi åt massa god mat o hade väldigt trevligt.
Blev lite överförfriskad på kvällskvisten men det är sånt som händer ;)
Fick i alla fall ett väldigt fint halsband av min storebror, väldi tack för det!
FIck en "ostbricka" eller vad man ska kalla det av jolle m familj.
Också väldigt fin, bra om inte annat! Och ett tandsmycke av min far, det
är mer uppskattat nu när jag har lite tand att sätta på! HAHA ;P

Vaknade iaf på soffan imorse, jag som lät jerry sova på min bäddsoffa för
jag skulle ha sängen, jag sov i vardagsrummet, hehe.. snälla sanna.
Har vart vaken sen typ nio.. lite jobbigt med tanke på att jag somnade vid
fyra tiden. Men då hade jag tagit en taktikvila på en timma där på natten också ;D
Åt frukost med "familjen" och sen brummade jag o Jerry mot sundsvall.. Fast innan
vi drog så letade vi allihop igenom hela huset efter jerrys snusdosa som var
spårlöst försvunnen, för han hade ju lagt den på vardagsrumsbordet, det var han ju
100 på.. när vi letat i typ tio min så kommer han på att den ligger i väskan i bilen..
GRATTIS! propp!
ja.. sen har jag väl i stort sett bara suttit här.. har packat lite.. men bara lite :P

En sak som var väldigt poppis igår var pappas nya "massagedyna".. shiet!
jag måste nästan skaffa en sån alltså, dyyyr, men ruggigt skön! helt galet!

Imorn smäller det.. USCH. jag vill inte.. men meen... nu är det inget jag kan göra.
Men jag vet, och någon annan också, att allt går att lösa med lite vilja ; )

Solen börjar leta sig till mitt fönster så jag tänkte ligga o steka ett tag. Så man
kanske får lite mer färg innan man ska börja jobba! men jag jobbar iofs bara
fyra dagar sen är jag ledig fem! så det blir skönt. hoppas på finväder över midsommar.

Inte mkt att tillägga. Prata massa i telefon igår. . . Trevligt ^^,

              

              

              


överochut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: