S A N N A . D

Ordbajsning...

valborg

Kategori: Allmänt

Dagens låt: listen to your heart..
Dagens dusch:  jak årkar intee 
Dagens frisyr: strul!
Dagens smink: inget
Dagens händelse: vaknade utan sandra
Dagens planer: mat. och mys.
Dagens vill ha: helg igen.
Dagens saknad:  jag har slutat sakna. 
Dagens drog: vatten!
Dagens tråkigaste: huvudvärken kan hända 
Dagens finaste: alltid finaste ^^,
Dagens måste: äta!
Dagens dricka: vatten!
Dagens köp: mat?
Dagens mat: vet inte.. än.
Dagens sjuka: hehe..
Dagens kärlek: lotta på bråkmakargatan
Dagens mående: piggare än vad jag hade tippat på.

HAHA!
Ja, valborg... gårdagen var, både väldiväldi trevlig, väldiväldi kall,
lång, rolig osv. Jag o sandra klev upp hos lina och gick hem för att
fräscha upp oss innan vi skulle in på stan.. fast vi orkade inte..
så vi for in och var "ofräscha" haha! Köpte nya underkläder och strumpor,
både sandra och jag :D Sen blev det glasbanken och hemgång!
Lagade maten. Tvättade kläder. Gick på Spar. Gick till Lina,
Malin o nicklas kom också. Så vi åt, och drack, och sen gick vi bortöver.
Bara vi till en början men det droppade både in och ut folk.. men det
blev bra. Vi fick en eld också, så vi kunde hålla värmen.. det var trots allt
ganska kyligt ute. Hemvägen blev lång, HAHA! fylld med massa bus.
(Jag kom upp på taket tillslut ^^) kullarna sög ju det var inte så roligt..
så jag gick hem! inte sandra, haha! Hon är fortfarande inte tillbaka!
men hon har det säkert bra, hoppas jag! haha.

jae.. kort summering av gårdagen och dagen . nu går jag och lägger mig igen.

överochut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: