S A N N A . D

Ordbajsning...

Crave o Slim

Kategori: Allmänt

Yeees,

Där har jag spenderat min kväll. Kollat på två filmer som jag faktiskt inte
riktigt kan sätta fingret på . Wrong Turn 2, så jävla löjlig, meeen, haha ja,
underhållande?
Sen såg vi... The sex movie? Tror jag att den hette.. Rätt ok, fast störd.
Det handlade om en lesbisk, en bög, en straight tjej o en straight kille som
i stort sett satt och disskuterade hela filmen. Och hånglade och kläckte ur sig
knepiga kommentarer ("I say this with love, but Fuck You and Good Night!")
Ja.. thats it. Sen liftade jag med mamma hem. Hur töntig filmen än var så
var dom vidrigt äckliga och fula dom där. . .  .

David presenterade iaf mig för en RUGGIGT bra låt, helt kanon !
Måste lyssna på albumet, så fort jag får det  ^^.



Jockis är på "klassfest"? Det verkar skoj i alla fall :D

Och imorgon drar grabbarna till Östersund, till P i guess. Bara för att jag för en gångsskull
ska gå ut här i Ånge. Med jobbet. Vi blev iaf 25 st imorgon. Så det kan bli skoj !

Lyssna på låten och njut nu så ska jag krypa ner under täcket och glo på en
film som jag vet är Bra.

Byebyethen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: