S A N N A . D

Ordbajsning...

lååång promenad

Kategori: Allmänt

blev det...

eller ja, jag vet inte, men för att vara första gången på länge
så var det nog det.
Blev lite peppad att gå ut o gå, var så irriterad ett tag så jag tänkte
att jag kunde behöva det. Så jag fyllde mp3n med bara bra
peppmusik så det skulle gå fort att gå. Tänkte satsa på elljusspåret.
Bara att gå dit tar en stund, och när jag väl kommer fram är det
nå ungar som har nån träning där, typ tio bilar o en massa föräldrar
vid målet var det enda jag såg, så jag sket i det och gick förbi..
gick neråt igen och hemöver, mötte Marlene o SÖTtindra på vägen.
Blev peppad att gå lite till, så jag satsade på forsön runt. oh shit,
va trött jag blev! Meen det var himla skönt!
Skönt att vara ute när det börjar bli mörkt. Plus att det var kallt och
lite disigt ute.. Snart riktig höst med andra ord, Det är mys.
Hoppas på att få ha egen lägenhet snart, då blir det massor med mys!

Ja.. det var det, kanske åker till stora staden imorn om det finns plats
i bilen på elvaturen, men jag hoppas det! Som det lät på mamma så
skulle det nog itne vara några problem, men man vet aldrig.

började fundera över nyår förut, och blev genast deprimerad, så jag
slutade med det illa kvickt!

Nu tänker jag nörda!

Saknar dig baby♥

överochut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: