S A N N A . D

Ordbajsning...

Lördag

Kategori: Allmänt

var det igår. Och jag var skitsur. Det är jag fortfarande. Sur iaf.

Kvällen spenderades med Malin först på Takida o Backyard Babies,
sen blev det Invito. Tidigt kväll vilket var väldigt skönt.
Beställde en drink som skulle smaka passionsfrukt men smakade
russin så jag var lagom less där på slutet. Vi blev även illamående av
den både jag o malin.

Sen blev det hemgång. Tidigt o skönt.

Idag då?

Har legat ute på gräsmattan ett tag i solen. Skönt att det är finväder EN gång
när jag är ledig också !
Imorn jobbar jag kortis och efter det åker jag upp till stugan o äter kräftor. Woho !

Jag hade f ö av mitt bankomatkort i fredags. Grattis ! Inte vidare bright att stoppa
det i bakfickan ! Så ni vet...

Nu blir det stan med Malin. Tjing !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Det blev något av kvällen ändårå! : )

    Jag sitter på tåget påväg hem nu iaf, så du vet ;D

    2008-08-10 | 20:41:48
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: