S A N N A . D

Ordbajsning...

jaha

Kategori: Allmänt

helgen då?

Blev inte ett skit gjort. Var hos Lina med henneo  Malin i lördags.
Kollade på Melodifestivalen - som jag älskar ! hrmm..

Sen efter Många Om och Men så åkte jag o Lina upp till Fränsta en sväng.
Himla trevligt måste jag säga. Men det där med Hjortarna var mindre trevligt..

Söndag... jobbade, sen hem och gjorde Ingenting. Alls. Var så trött!

Igår jobbade jag till 20.30 och ikväll slutar jag 20. Sjukt trött idag.
Hade hoppats på en sovmorgon, men neeej, det blev inte av. Tack jocke ;-p

mja.. inte mkt mer att tillägga. Ska ladda upp inför en hel dag med disk nu. Wohoo..

Exotic snacks och tävä..

PussHej!

Kommentarer

  • sandra säger:

    Sugen på en tävling där du har 10 ggr större chans att vinna? 10 st Weleda Hawtorn Handcream tävlas ut nedan;

    flachsan.blogg.se/1203418936_tvling.html#trackback

    2008-02-20 | 17:35:04
    Bloggadress: http://flachsan.blogg.se
  • sandra säger:

    Sugen på en tävling där du har 10 ggr större chans att vinna? 10 st Weleda Hawtorn Handcream tävlas ut nedan;

    flachsan.blogg.se/1203418936_tvling.html#trackback

    2008-02-20 | 17:36:09
    Bloggadress: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här: