S A N N A . D

Ordbajsning...

2008-01-09

Kategori: Allmänt

Bajstrött ? Javisst !

Längesen jag sov ut så jag tänkte att jag skulle göra det idag då.
Sådär jobbigt länge som Lina har en tendens att kunna göra, till typ tvåtiden.
Men nä. Kom hem vid tre inatt efter trippen till Ånge. som förövrigt var väldigt trevlig.
Vi for upp med SEPEbilen mammas. Hua. Men det är bra ljud i den iaf ! 8)
Kom upp till mamma på jobbet, fikade lite med henne o surrade lite. Hon var ju
alldeles ensam på jobbet så vi väntade en stund. Sen när vi skulle ta min bil o
åka hem så var inte stereon i bilen !! men mamma hade bara lämnat fronten hemma
så vi fick åka in o hämta den. Sen var det muppar på hög nivå ! HaHa ! Tänk var Bra
musik och Min Lilla Pärla kan åstadkomma. Det var kuul. Stannade i Nedansjö på
rökpaus och konstaterade att vi var festsugna.. meen, nä. Vi får vänta till helgen !

Vaknade iaf vid elva idag. Blä. Inget sova länge här inte. Och förkyldningen blir bara värre.
Så idag tänker jag kurera mig med Bad och Te. SådeSå ! Har nämligen inte någonting
att göra Alls idag. Skönt som tusan . Möjligtvis damsuga. Men det går fort.

Nu ska jag laga "frukost" och spela tv-spel ! HaH !

PussPuss !



Just ja. !

image307
image308
image309

Det blev inte bättre än sådär, men det är fan starkt jobbat av oss ! haha




psst ! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: