S A N N A . D

Ordbajsning...

Jag?

Kategori: Allmänt

Jag är inte less på internet? Jag är inte less på blogg? Jag är inte less på att jobba?

Nä inte jag inte !

Tänkte att jag ska väl kanske ta tag i den här bloggen snart igen... meeen.. vi får se.

Sen sist har jag iaf varit i ånge. Festade lite med grabbarna och sen hamnade jag
i Bräcke med Andreas , Bosse , Micke o Chris. Det var skoj ! haha !

Söndagen glassade jag i solen ett tag sen väntade Leringen o Stöde på hemvägen.

Måndag , jobb sen lite vindrickande hos Malin med töserna. Det var trevligt. Väldigt.. haha !

Tisdag bara jobb. Onsdag jobb sen utgång. Först hos hanna med henne o såsen,
sen o'learys med malin sara maria mfl. Mycket trevligt !

Jobb idag o jobb imorn. sen bär det av till hemkommunen igen !
Får se om det blir nåt festande o nån fränstafestival. Jag har biljett men jag pallar nog inte.
Jag börjar ju faktiskt bli gammal. Som mamma påminnde mig om - jag är ju faktiskt mellan 20 o 30 nu,
Tack för den du. Blä !

Ska iaf bli skönt o komma hem i helgen.

Har nu även en städad lägenhet. Ska diska imorn innan jobbet och ska ta golvet  i badrummet nu.
Sen är det fint ! Putsa fönster får bli en annan gång. . det är inge kul  !

Hejdårå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: