S A N N A . D

Ordbajsning...

Weekend

Kategori: Allmänt

Den har varit bra. Mer eller mindre !

Fredag.. var bjuden på middag hos Emelie jag o Malin. Jättemysigt.
God mat, gott vin, trevligt sällskap o rolig lek. Haha, mer än så kan man
väl kanske inte säga. hehe.

Lördag. Var inte världens piggaste på jobbet direkt. Tre timmars sömn
räcker inte långt kan jag säga. Men upp kom jag. I tid tillochmed !
Dagen flöt på bra på jobbet o jag kunde gå lite tidigare. Tänkte gå klockan
tre men jag - aka dumsanna - hade ju råkat slängt ett viktigt kvitto så vi
fick avsluta min arbetsdag med att gå igenom soppåsen. Haha. Men vi hittade det !

Träffade på Simon Acke o Toffe också. Kom o fikade på jobbet !

Åkte hem o sov lite. och då för en gångsskull när jag skulle sova lite efter jobbet
så ringde telefon  hela tiden.. Vad är det med det!?!
Jaja.. sov ett par timmar. Gjorde mig klar o åkte ner till jobbet , köpte lite mat och gick
upp till Malin. Hon bjöd på Turkiskt öl och Baileys. Mums !  Emelie kom förbi sen blev
det Svenssons och därefter Kåren. Funkade fint. Skulle inte göra av med nå pengar men
Tji fick jag för det. Men roligt var det !
Skulle på efterfest men kändes inte värt så det blev hem istället.

Igår gjordes inte många knop. vaknade rätt tidigt sen blev det soffan med morgonrocken
o kika repriser halva dagen. Sen åkte jag med jocke på innebandy.
Var inte så sugen på det så jag åkte hem till ånge redan efter första perioden.

Där bjöds det på tacos o tårta o grejer - mums !

Sen kollade jag o brorsan på Hål i väggen o Stor i Japan Och sen en halvbra film som hette
The Comebacks. . .

Sovmorgon idag vilket var väääldigt skönt ! Kollat på tv, hämtat matilda på skolan
och nu ska jag ta en lång o skön dusch o sen kanske åka hem?

Bilder kommer ikväll eller imorn för robban har ingen bluetooth på datorn !

Pussheej!

Kommentarer

  • agge säger:

    ja just! det kanske jag borde göra, hade glömt det helt! ;P

    2008-09-15 | 19:43:50
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: