S A N N A . D

Ordbajsning...

23 DAGAR!

Kategori: Allmänt

Sa lite tid ar det kvar tills Gustav kommer hit !

Tank att det har gatt tre veckor sedan jag kom hit ?
Men jag kan inte saga om jag tycker tiden har gatt sakta
eller bara flygit forbi. Pa ett satt kanns det som jag har varit
har i en evighet for jag har saknat Gustav o alla dar hemma sa mycket,
samtidigt som det kanns som tiden har flygit forbi for vi har stokat
pa med sa mycket saker o har haft valdigt trevligt tillsammans.

Det ar jobbigt att vara splittrad pa det har sattet. Att lika mycket vilja
vara kvar som man vill aka hem.
Ett ar i alla fall sakert, det ar att jag Älskar Sverige. Skulle aldrig bosatta mig
pa ett sant har stalle. Jag maste ha sno ! Och svensk sommar ar inte heller att
klaga pa direkt ! Kollade igenom korten pa min kamera, dar jag har bilder anda
sedan i april, och sa kom alla bilder fran stugan i somras upp.  Det skulle jag inte
byta mot all varme o sol i varlden ! :P

Idag ar det skitvader. Det ar blasigt o regnar osv. Igar var jag sjuk. Hade noll ork
i kroppen och hade jatteont i bade huvet o kroppen. kollade igenom hela forsta
sasongen av 2 1/2 men, starkt jobbat sanna ! huh.
Det har varit ganska daligt vader de senaste dagarna, har inte legat ute o solat
pa i alla fall tre-fyra dagar tror jag. Det ar lite trist. Sa det dar med pepparkaka
vet jag inte riktigt om jag kan halla sa ni vet ;)


Jag har ju aven fatt reda pa hur det gick i idol, och det sog ju. Calle skulle ha vunnit !
Men man kan ju hoppas att det blir som alla andra ar att det gar battre for tvaan, jag
haller i alla fall tummarna for det !

Snart ar det jul ocksa. Lite svart att fa nan julstamning har nere. Man lar ju langta
skapligt till nasta jul om man sager sa !

I Torsdags fyllde Annelill ar. Nu ar hon lika gammal o gra som mig ;)
Sa hon tog ledigt i fredags sa vi gick ut och at god mat pa el gaucho, mycket gott !
Efter det blev det gropen med massa gratisdrinkar, som vanligt , haha!
Sen gick vi o fixade vipkort pa china white, chic o pacha. Sa jag o Nathalie gick pa
China White o skakade lite stjart o Annelill o Alex gick pa stop in brasil.
Gick pa Chic nar dom oppnade 03:30 och var dar ett par timmar innan vi kom hem
o konstaterade att vi var i stadiet da vi behovde sova ! haha.

Och for er som undrar sa ar "utelivet" valdigt sent har. tillexempel nar klockan var
00:00 hemma satt vi o at middag har. Sa det ar tydligen ratt vanligt att man ar ute tills
sista stallet stanger vid 7 pa morgonen. Men en annan ar ju gammal o orkar inte det :P

O Gustav har provet imorgon. Jag sitter har o haller tummarna ! Fast jag vet att det
kommer ga superbra ! For han ar bast ;)

Jag har fortfarande inte lagt upp na bilder - Jag veeet. Men jag vet inte ens om man far
det har sen har jag inte lagt over dom pa annelills dator an.. sa det drojer nog ett tag.
Kanske anda tills jag kommer hem ;)

Na.. PUSS pa er !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Men jag vill ju se bilder NU! ;D

    PUSSPUSS <3

    2009-12-15 | 22:56:49
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Sara säger:

    Inte är du för gammal för att orka vara ute till sju på morgonen.. då får du allt träna lite mer på det=P För övrigt så har vi en massa snö och -7 grader här hemma=)Kram!

    2009-12-16 | 18:33:26
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • emma. säger:

    HAHAH jo Sanna det är det visst det!!! :D JAG LOVAR! Hur har du det där nere??? :D VILL SE BILDER!! :D

    2009-12-17 | 23:07:18
    Bloggadress: http://emmaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: