S A N N A . D

Ordbajsning...

Vad är upp?

Kategori: Allmänt

I Torsdags jobbade jag 8-15 då Lina kom o hämtade mig efter jobbet. Vi åkte förbi
Aggut som är sjuk o tog en rök sen vidare hem till Lina.
Vi hade myspys med äggmackor o såg på Bert. Helt slut som jag var tog jag o somnade
i soffan hos lina o fick åka hem för jag var helt knäckt. Missade matchen o allt men what to do.

Fredag. Jobba 9-18, satt på jobbet o tog en öl o väntade till klockan 20 då jag fick skjuts hem.
Var så jäkla kallt ute, plus mina superhala skor, så jag väntade hellre på skjuts än att gå !
Lina slutade strax efter att jag kommit hem så vi åkte o handlade gotta sen hem o kika
på Tomten är far till Alla Barnen. Bra film ! HAHA!
Sen blev vi lite rastlösa så vi for till Agge o tog en Rök. Och till Emma. Sen fick vi för oss att
ta en sväng så vi åkte till Ånge o hälsade på Magnus. Gasade runt ett tag sen åkte vi hem igen.
Kom hem vid fyra imorse. Då låg jocke o väntade i sängen så jag kröp ner o somnade gott !

Har legat i sängen ungefär hela dagen idag. Skööönt ! Det behövde jag !
Har just tagit en låång dusch och jag hoppas att det blir något av den här kvällen. Lina skulle höra
av sig efter jobbet om det löst sig med imorgon, sen kan jag fortsätta planera ;-)

Nästa lördag är det iaf Hemmaplan som gäller ! Då burnar vi till Ånge igen för att kolla på Mackan ! HAHA
Kanske inte direkt därför... Men vi kommer dig iaf !

Nu ska jag ta o bli människa.

PUSSHEJ

Kommentarer

  • Fredde säger:

    Hej Sanna! Trevligt med Ånge nästa lördag, vi kanske ses. Funderar på att åka från Sthlm direkt när jag slutar jobbet på fredag. Är det nått ute?

    2009-02-22 | 13:36:17

Kommentera inlägget här: