S A N N A . D

Ordbajsning...

Ångeee

Kategori: Allmänt

Precis som jag skrev igår så Kom Sven och hjälpte mig med bilen.
Inparkerad o jävulskap, men tillslut fick vi igång den. Men skarvar o grejer, haha!
Sen när jag väl skulle åka därifrån hade jag frusit fast.. hua. Men tur att Sven
var kvar så han kunde hjälpa mig !
Sen var det världens dimma påväg ut ur stan. Det var inte alls roligt att köra !
Men kom fram tillslut och då hade mamma gjort god paj och tappat upp badet åt mig !
Mammas nya bubbelbad får Fem av Fem toasts !
Sen blev det datorn o tv hela kvällen. Gick och la mig alldeles för sent och 07:20 blev man
väckt. Då skulle mamma på jobbet o syrran var redan uppe.
Men jag fick sova lite till nere i soffan som tur var ! Har jätteont i magen och är trött !

Erika ringde förut, ville byta torsdag med mig. Helt ok tänkte jag ! Men det blir en lång
jobbvecka för mig. tis-sön + mån-ons... inte så långt kanske. Men det känns långt.

Nu har vi gjort oss i ordning och ska åka till Sundsvall strax iaf.

Ikväll då... Bara ta det lugnt?  Det är ju hockey så man kanske ska gå o se den? ;)


Hej Då !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: