S A N N A . D

Ordbajsning...

its new

Kategori: Allmänt

I tisdags kom lina o hämtade mig på kvällen, vi åkte till Anna, "kvällsfikade" HAHA,
sen åkte vi alla tre till Niklas o kollade på film med han o Jocke. Vi såg Bolt.
Mkt bra film ! Varmt rekomenderad av mig ! :-D

I onsdags fick man lön. Det var ju varken bra eller dåligt. Hua, det märks att
det inte är många dagar i Februari... Och att man jobbar i välrldens bästa branch 8-)

I alla fall så var jag i Birsta o shoppade lite på dagen sen började jag jobba 15,
hade massa bokningar och det gick bra, så det var skoj !
När jag slutade kom Lina Niklas Jocke o Fredrik o mötte upp mig på jobbet sen
åkte vi hem till mig och drack vin o hade trevligt ! Lina stannade över så på
torsdag hade vi himla roligt på morgonen o åt en brakfrukost m.m. Mys !

Skjutsade hem Lina vid tretiden, sen åkte jag in till stan. Gick runt en sväng med Sara,
hittade ett par skor på utförsäljningen som blev mina. Naajs ! Vid fem mötte jag upp
FavoritHanna på jobbet så jag fick i mig lite mat. Satt o surrade skit lääänge ^^,
sen vart jag dålig o for hem, haha ! Åkte hem o kollade på tv, Malin kom efter ett tag
och hade med sig fika. Så vi drack te o fikade gott samtidigt som vi spelade spel.
Kollade även på Dokumentären om Josef Fritzl... fyyy faaan. Men man hade kunnat få reda
på massa mer saker tycker jag? Man fick inte mkt klarhet efteråt liksom...

Jaja, Malin åkte vid tio iaf sen kom lina o hälsade på ! vi kikade på tv o kvällsfikade - Mys!

Idag jobbar jag till 19 (hoppas jag) sen ska jag åka direkt till Stöde för att äta o träffa alla.
Robban Pappa Inger Jerry Lisa o kanske Micke o Lisa. Trevligt värre.
Blir kvar där tills imorn, då får man främmande o förfest o krogen blir det ! Kan bli himla skoj !

Blir en bra helg !

Pussheeej !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Haha! - den var bra Sanna! ;D

    Har Lina nån tjing med nån av killarna eller?

    2009-03-27 | 11:32:32
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: