S A N N A . D

Ordbajsning...

Svennebanan

Kategori: Allmänt

En Otroligt trött o less Sanna som skriver.
tror jag börjar bli sjuk...

Har egentligen inte så mycket att skriva.. 15/24 är väl ett bra sätt att uttrycka sig på. HAHA.

Jag är sjukt sugen på att åka till Spanien i höst. Och verkligen stanna ett tag.
Känns som att man kan behöva det. Lämna allt som finns här för ett tag. Slappna av lite.
Och jag menar, slappna av kan man ju göra på många vis, hehe.

Nä men just för tillfället när jag tänker efter, så kanske det vore bra o dra iväg.
Sundsvall har inte så mycket kvar att ge. Inte just för tillfället i alla fall. Och snart är
man ju gammal så man ska väl passa på nu om man ska ! ;-)

Det gäller bara att få någon med sig. Men jag menar, det kan väl inte vara så svårt, vem
tackar nej till att flytta till Solen för ett tag?

Nu ska det duschas sen kanske man ska gå ner på jobbet och få sig lite lunch..

Har iaf haft toppenbra de senaste 3 veckorna, mer eller mindre. Det har varit skoj.
även om vissa saker fortfarande gnager en...

Häjväjs

Kommentarer

  • Catrin säger:

    Alltid härligt med sol.. kom ihåg att smörja in dej med kokossololja bara ;)

    2009-05-05 | 23:18:36
    Bloggadress: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
  • Catrin säger:

    Alltid härligt med sol.. Kom ihåg att smörja in dej med kokossololja bara ;)

    2009-05-05 | 23:20:02
    Bloggadress: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
  • Malin säger:

    det finns sol här med, så du får gärna kom hit och hälsa på med ! :O

    2009-05-05 | 23:36:40
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: