S A N N A . D

Ordbajsning...

I Got Stripes

Kategori: Allmänt

Längesen jag skrev som vanligt !

Har haft en kanonhelg !

I fredags blev det birsta o stan med Gustav hela dagen för att på kvällen
ta en uppenbarligen kanonutgång. Det blev jag Erica o Magnus, sjukt skoj kväll !
Blev Allstar för hela slanten med skumpa o grejer och en toppenkväll som
avrundades i Granlo hos Emil när Gustav väntade !

Mådde nog precis som jag förtjänade i lördags. Fyyy.
Men det är smällar man får ta. Blev en lång dag med pizza o mycket bara mys
framför tvn. Men på em var man ju tvungen att ladda om. Skjutsade Gustav o
Emil till Sofien och åkte själv hem till Sarah. Övervägde nästan att vara nykter
men tillslut knatade jag upp till Sarah där hon, Malin och Elin var.
förfestade. Magnus dök upp med chips, dip, kex, ost vindruvor och ett otroligt
gott vin. Kunde ju inte blivit bättre ! Sen började det rasa in folk och det hela slutade
i en till toppenkväll ! Det blev jag Gustav Magnus Agge o Lina på memento och när
dom stängde vandrade vi vidare till Allstar en snabbis innan jag o Gutsav åkte hem.

söndag var också helt ok. Åkte till stöde där pappa bjöd på middag, farbror m. familj
var också där så det var himla trevligt. Alltid mysigt med såna söndagar.

Måndag innebar jobb, 14-20 sen åkte jag o hämta Gustav sen var vi på bio.
Såg Zombieland, sjuk film. SJUK. Fick en känsla när jag såg den som jag aldrig haft förut,
vilket var att jag ville kräkas och skratta samtidigt ! nä.. sjukt !

Igår vandrade jag runt på stan hela dagen med Erica. Var meningen att vi skulle
luncha men det blev en hel del shopping också (iaf för mig.. dumt!) sen spelade jag
o Gustav biljard. Haha ! Kul att spela med någon som inte utklassar en direkt för en
gångsskull ;)

Nu är jag i Ånge på en snabbvisit.. Betalar räkningar o grejar på.
Kom precis på att det var sista gången jag gör det här i sverige på ett tag.
Kommer måste fixa det på annat vis sen ju.. huh.

Ja. Nu är det inte länge kvar kära vänner ! Klumpen i magen blir större o större, sjuuukt
nervös nu! Men det kommer gå bra. I know it !

I helgen blir det lugnt. Blir visst så att jag följer med familjen Johansson
på äventyr på fredag o på lördag jobbar jag kväll. Åker till Ånge tidigt på söndag för att
Gratta systeryster som fyller 9 år så ingen idé att gå ut efter jobbet då inte.

Nä!

Bjuder på nån bild från helgen innan jag drar tillbaka till Alnö!








HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: