S A N N A . D

Ordbajsning...

bananas

Kategori: Allmänt

går jag snart om jag inte gör något !

Jag sitter och hoppas på att mamma ska komma förbi med julklappen till
systeryster så jag kan få slå in paket ! Kan vara något av det roligaste jag vet.

min bästa pappa var hit idag också och hade handlat till mig !
en påse med lite diverse då han inte visste vad jag ville ha. Bäst ! ♥

Idag har jag pillat i mig fil och banan och lite fisk. Och allt är kvar vilket
betyder att jag är på bättringsvägen, yeeey !

Fick dock inte jobba imorgon då det är 48timmars smittorisk eller nå sånt
på sjukan jag har så det är bara till att vara hemma..
men jag får ju spunk! hatar att vara göralös ! hatar att bara sitta hemma och
göra absolut ingenting. Ensam !!

Funderar på om det ska bli en rensning av min garderob imorgon. Det skulle
verkligen behövas ! har en sån fruktansvärd oreda där nu så det är inte klokt.

Har suttit och drömt om kläder idag på de flesta hemsidorna. Det blir nog till
att klicka hem lite kläder när lönespecen ramlar ner i brevlådan.
Har hittat massor och blivit helt förälskad i en DC tisha som jag veeerkligen vill ha!
(tomten, hoppas du läste det där..)

Har pratat med lillebror i telefon idag också, det är ju inte varje dag om man
säger så.. men han levde iaf ! och vi träffas på julafton.
Även storebror. Det blir naaajs !

Fick även brev om att hyra ska höjas med 4% efter nyår. Kul.. näj..

Och Vet Ni !? Jag fick julkort idag, FRÅN SKOTTLAND ! how cool is that! ♥

resten av kvällen blir det nagelfix, känns som jag gör det jämt nu..
och kanske slänga ett öga på en film som sägs vara bra !

Idag älskar jag att spotify finns så jag kan kolla in andras musik
då jag totalt ledsnat på alla mina egna listor..







Jag och min numera skottländksa(?) vuxna vän !
det hon inte vet är att nu när hon väl kommit hem kommer
hon aldrig att komma tillbaka till Glenrothes igen !

mohahaha!


rogerut.

Kommentarer

  • Catrin säger:

    Här kommer en KRAM till sjuklingen!!!

    2010-12-16 | 20:11:38
    Bloggadress: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
  • sanna säger:

    åååh, gulledu !

    Har jag tur kanske jag träffar dig på juldagen med? :)

    2010-12-16 | 20:36:39
  • eklind säger:

    näemen.. ska du hålla fast oss? :o

    2010-12-19 | 18:03:27
  • sanna säger:

    ATT JAG SKA

    2010-12-19 | 18:24:38

Kommentera inlägget här: