S A N N A . D

Ordbajsning...

I got a bad desire

Kategori: Allmänt

Det snöar inte lika mkt idag, skönt !

Idag har jag hunnit med att ligga o dra mig i sängen i två timmar,
varit o solat, tagit en kaffe med Therese, hämtat julklappen på jobbet
och nu sitter jag med hårfärg i skallen o hoppas på att få bort det
sista "gula" såhär innan jul. Skulle även behöva toppas.. LK?

Kvällen kommer bestå av tvätt och städ. En riktig julstädning ska det bli.
Är det tänkt iaf.. Sen får vi se vad som händer.

Jag behöver även lite musiktips tack !
Är så himla less på alla listor. Jag vill höra något Nytt..
Något man inte hört förut..

Snart är julen här..
Jag är ledig imorgon med så då hade jag tänkt baka lite julgodis.
mums !

Onsdag är det jobb sen blir det julklappshandling. Och jag hörde att det var fullt
på Birsta idag så jag gruvar mig lite inför löningsdag kl 17.30.. fy..
men jag har inget val !
Torsdag ska vi jobba ända in på sena kvällen med att förbereda rean sen
är jag julledig i några dagar. Åker till pappa natten mot julafton förmodligen
om Jerry kommer i tid med tåget vill säga. Så spenderar vi julaftonsmorgon
och -dag i stöde och em & kväll blir på Leringen.
Juldagen brummar jag med upp till Ånge när systeryster ska till ovansjö
och hoppar äntligen av hos Sandra ! (Ja det kommer sluta snöa så ni kommer
iväg och ja ni kommer komma med tåget. Jag bara vet det)

Det är planerna hittills.

Nu ska färgen sköljas ur och tvätten i maskin. .

HEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: