S A N N A . D

Ordbajsning...

long time no see?

Kategori: Allmänt

Jag kan börja med onsdagen kanske.. Det känns som det var då allt
började .... haha.

onsdag. Jag Lina och Magnus är vinsugna. så det blev vinkväll här hemma
som slutade med att vi gick in på starkvinsglögg och diverse på småtimmarna..
Rickard gjorde sällskap så småning om och på morgonkvisten somnade jag lina
o rickard sött. Lite lite för sent kanske..

Torsdag. trött dag. Ledig. Åkte ner på stan med LK. vi mötte upp Gabbi och tog
oss en långlunch och en fika med massor av surr. myspys.
Kvällen blev hemma ensam i lugn och ro. och hungrig, haha. Försökte få någon
att äta med mig men det gick inte så bra, så jag o magnus tyckte vi kunde äta
på fredagen istället. Sagt och gjort.

Fredag, jobb 12-19 sen blev det ett stop på innergården med marcus innan vi
gick vidare till Stekhuset. Jag Marcus Magnus Gustav och Lina.
God mat, god dryck, trevligt sällskap och dumma ideer kan sluta i katastrof, haha!
Men kul som tusan var det. marcus crib, svenssons och hem. Jobb lördag,
PIGG tjej. men mådde däremot som en kratta. men det var ju självförvållat så
man kan ju inte klaga, tror jag...

Vandrade upp till marcus efter jobbet och petade i mig lite mat o tittade på när
erik gjorde sin fina julklapp till sina små släktingar, haha !

Och helt plötsligt hade jag också druckit en öl... Så det blev fest igår med.
När pojkarna drog på corroded vandrade jag LK och marcus till Kim mfl och blev där
några timmar innan det blev krogen. hade faktiskt väldigt roligt.

Jobb idag igen. jobbade första dagen ensam. Sjukt peppad tjej!
gick jättebra och jag har mått toppen hela dagen ! Så när jag kom hem och
alla andra var trötta blev jag också trött.. Magnus och jag köpte hem
bitelinepizza, hyrde film och la oss i soffan. gött ! A-team var grym !

Nu har magnus åkt hem och jag är redan rastlös ...

Har fortfarande världens diskberg att ta hand om.. jag tror jag väntar på att någon
ska ta hand om det åt mig.. som man kan göra hos mamma.. men det verkar
inte funka lika bra här..!? tänk att man aldrig lär sig..



Jag kan bara säga att tiden går fort när man har roligt och roligt har jag haft !


Så efter den här helgen ligger jag alltså utslagen i soffan, "nytatuerad" och försöker
ta tag i disken men det går inte så bra.. meen.. snart så.

LK har massor av bilder på kameran och jag har massor av bilder på mobilen,
men jag orkar inte just nu.. hang on !




HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: