S A N N A . D

Ordbajsning...

on the first page of our story our future seemed so bright

Kategori: Allmänt


Eftersom jag helt har vänt på dygnet så sov jag till tolvtiden idag..

Fixade & donade o sånt. Sen blev det en sväng ner till stan
för att hälsa på Lina som satt hos Therese. Surrade lite skit och myste!

Tog en sväng på stan innan jag åkte hem och tog tag i disken och
fixade till det sista så jag kan åka härifrån med gott samvete i julhelgen.

Bergman kom förbi på en kaffe och äggmacka, mums !
Sen drog vi och slängde hennes grovsopor innan vi åkte hem till Malin
och hejade som är hemma i Jul. KUL! Det var verkligen inte igår!
Blev bjuden på mer kaffe o pratade ikapp oss lite innan vi blåste vidare
till Agge som också kommit hem för ett tag. KUL! Dock inte lika längesen
jag träffade henne men ändå !


Nu har jag äntligen kommit hem och har betalat lite räkningar då lönen
rullat in på kontot. I Like ! ja.. lönen, inte räkningarna.. men nu är det klart.

Såklart är det Dude wheres my car på tv nu.. så jag kommer inte somna än
på ett par timmar. Hade sandra varit här nu så hade det vart en
riktigt nostalgikväll! ♥ snaaart..

Imorgon är det jobb 12-17 på schemat (äntligen!) sen ska det handlas julklappar,
jag gruvar mig dock redan.. vet inte hur många som får lön imorgon men
det är ju ett gäng och jag gissar på att många ska till birsta.

Bah.

Film nu !

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: