S A N N A . D

Ordbajsning...

men nu jävlar..

Kategori: Allmänt

helt plötsligt sitter jag o kollar på bingolotto ...
utan lott !

Det är inte ok. Synd att man inte har en dosa..


I fredags blev det galej. Inte alls dumt ! förfest i Granlo med massa
härj sen en sväng in mot stan. Kanske hur kul som helst, filmen
på min mobil är priceless !
Krogen sög dock och det blev en tidig kväll men tur var väl det.
Jobb på lördag. Aldrig varit så dålig i hela mitt liv fast det var en
lugn kväll på fredagen. Man kan ju fundera på varför !

Så konsekvensen av fredagens utgång blev en lördagkväll hemma i
soffan men det var sjukt skönt. Trevligt sällskap av Magnus, skjutsade
ner honom på stan sen blev det tillbaka till soffan. Det var min kväll.

Idag har det varit sista dagen öppet i butiken. Tog budget för första
gången på en evighet kändes det som, sjukt skönt !

Imorgon börjar helvetesveckan, meeen va kul det kommer bli !

så de kommande fem dagarna mer eller mindre bosätter jag mig på jobbet
och sliter arslet av mig, kommer bli awesome !

TORSDAG 18/11 ÖPPNAR CUBUS I NYA LOKALER I INGALLERIAN,
Kom o kolla in, fina öppningserbjudanden!



Ikväll blir det lugna puckar, med lite hemmaspa för att ladda inför veckan.

Ska också passa på att säga Grattis i efterskott till min storebror och
farmor som har fyllt år. Och såklart GRATTIS till PAPPA som fyller år idag !
på självaste farsdag.. och här sitter jag.. huh.


Men puss på er så får vi se om jag överlever denna vecka och kan uppdatera.



hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: