S A N N A . D

Ordbajsning...

a better believer

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en toppendag !

Kollade på film, solsidan, slappade o surrade skit med emil.
Fick i oss lite öl o varma mackor också. Inte alls dumt på en onsdag.

När han drog sig hemåt kom Lina Lina o Sarah förbi en sväng
o surra lite sen kom Tess (efter lite om o men, haha) och vi
drack lite vin o satt o surra på några timmar. När klockan var
ett tog vi och gick o la oss o kollade på tecknat. Tvärslocknade!
haha. Försökte oss även på att se filmen idag när vi vaknade,
men utan framgång. Båda somnade lika fort igen !

Så idag har det varit en slappdag. Vi beställde hem mat o har
legat i soffan o gottat oss. Magnus kom förbi en sväng o åt
lite mat också. och var trevlig. (?)


bilden är lånad av tess som dokumenterade vårat svull!


När Tess skulle åka ner på stan tog jag mig en promenad upp
till pappa o ringde bredbandsbolaget. Min dator har ju inte hittat
mitt trådlösa nätverk men ungefär 8 andra. Men nu ändrade hon
"kanal" så nu behöver jag inte den sladden längre iaf. Det känns bra!
Nu är det bara batteriet kvar...

Nu ligger jag i soffan igen och funderar på om jag ska orka ta tag
i disken..vem är det som kommer med det där diskberget egentligen?
Det börjar bli sjukt jobbigt alltså!

ikväll får jag främmande . Det ska bli roligt !
Sen imorgon blir det jobb och efter jobbet får vi se om jag ska
träffa ronja eller hur det blir. Skulle behöva en ensamdag kanske också..
För på lördag kommer lillebror o ska bo här i en vecka.
Men då är jag ute o ränner för då blir det Corroded på aveny.
Kommer bli ASbra ! Jag längtar faktiskt !

Sen nästa fredag kommer Broder Dave och bor här till måndag,
för det vankas ju Volbeat på Söndag.

Jag har mkt att stå i men det är roligt. Jag är så glad att jag har
alla mina sötingar runt omkring mig.

Det jag skulle behöva klämma in något framöver är en västratripp..
Skulle vilja både hinna med att flänga lite i Ånge, andas ut lite på Leringen
och mysa lite i Stöde. . . Måste ordnas snarast !



Idag har jag förresten kunnat haft tröjan som jag velat ha i flera dagar
efter som jag var ledig idag. SKÖNT. En av favoriterna som jag inte får ha
på jobbet.. Lite tråkigt.. den är perfekt kalla höstdagar..

näe. Rycka upp sig o börja stöka på lite kanske.
Volbeat strömmar ur högtalarna så det brukar gå lite lättare då.
Måste ju börja ladda inför nästa helg ! hehe.




puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: