S A N N A . D

Ordbajsning...

ameh.

Kategori: Allmänt

roligt att jag fastnade för den här låten för kanske en vecka sedan ;



så gör hon den i idol liksom. Jag gillar hennes röst..






anyway..

plitade ihop lite spotifylistor. Så himla skönt nu när jag kan lyssna på musik igen !
Har ju varit utan dator i flera månader, då blir det inte mkt musiklyssnande..
MTV men vad är det liksom... njä.

Igår förde jag även över alla mina gamla bilder från min gamla dator till den nya.
12Gb bilder var det. ojojoj vad jag ska kolla på bilder nu o se vad det är !
Sååååå roligt att ha kvar ! Måste bränna ut dom eller fixa en hårddisk eller nåt,
dom får absolut inte försvinna ! Bilder är de bästa minnena ju.

Nä om man kanske skulle ta o göra något av dagen. Ska ju träffa Tess idag !
Det var verkligen inte igår så det kommer bli roligt. Vi har nog massor att
surra om och ta igen ;)

pusshäj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: