S A N N A . D

Ordbajsning...

bad hairday ?

Kategori: Allmänt

det har jag alltid nu för tiden känns det som.

kollade igenom lite bilder nu och såg att jag har ju fan haft Jättelångt hår?!
Varför sa ingen det liksom? "sanna du har jättelångt o fint hår nu, var rädd
om det och klipp aldrig i hela ditt liv av dig det!"
Då hade jag haft jättelångt o fint hår nu. Så det är inte mitt fel. Det är erat! :P

Sen är man ju alltid lite sugen på att bli mörk igen.. fast jag vet att jag bara
ångrar mig. men man hinner ju prova på massa nya färger under tiden man
försöker bli ljus igen också. det är också lite roligt !



nä.. man kanske ska vara ljus ändå..



eller korthårig?




nääää fyyy. jag blir galen på det här !





det är kanske det här jag vill uppnå?



aa, det är roligt att jag kan vara normal på bild..
men det är ju trots allt håret det ska tittas på ! haha

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Du är ju sjukt nice på sista bilden med det där spretiga och lugg ;D

    2010-10-01 | 11:27:17
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Tess säger:

    Oj, du har ju börjat blogga igen! Missat det då du hade sååå långt uppehåll!



    Att du haft så långt hår, det minns jag inte!

    Tack för en riktigt trevlig dag! Ser fram emot nästa!



    Kram

    2010-10-01 | 17:36:56
    Bloggadress: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här: