S A N N A . D

Ordbajsning...

bullfest bullfest hela dan !

Kategori: Allmänt

tok en lååång morgon i sängen - skönt !

jobbade 12-19. Lyckades tajma in så källman var på stan och kunde göra
mig sällskap på lunchen. Very najs!

Efter jobbet tog jag o gick o handla sen mötte emil upp mig på navet.
Tog bussen hem till mig och har bakat sjukt snygga o sjukt goda bullar !
Det är ju kanelbullensdag idag !
Vi har iaf bakat o surrat massa skit o kollat på Lite Sällskap. Niiice kväll !

Ja och fikat nybakade varma bullar och iskall mjölk såklart

Lina Lina o Agge var även förbi på en rök

Nu har emil åkt hem och jag har duschat o ska krypa ner
under täcket och slå på en film.

Imorgon efter jobbet har jag inga planer men sen ser det fullt ut
onsdag torsdag fredag o lördag - skönt !

nä. pussnatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: