S A N N A . D

Ordbajsning...

lussan gör alltid så!

Kategori: Allmänt


Idag blev det jobb 12-19 sen tog jag och therese och gick till Allstar direkt
efter jobbet. Inte alls dumt ! Det blev hockey och EN öl. gött.

först kom therese kompis Emil och gjorde oss sällskap, sen kom min kompis
Emil och gjorde oss sällskap ! Sen var Therese så snäll så hon skjutsade hem
oss också. Gulleduu !

Nu har jag krypit ner och ska nog kika på lite solsidan !
Väntar på ett roligt mail ! Men det har inte kommit än... hoppas det kommer snart!

Jag har även gått och blivit kär i en typ blus/kavaj...
och jag sitter lite i valet och kvalet... skit..



tycker oooom... ge mig ?




här är förresten mina o emils bullar som vi bakade igår



ni måste ju hålla med om att dom ser rätt snygga ut ?
Goda var dom iaf, det kan jag lova !



imorgon får jag först filmsällskap på dagen, längtar efter att få se filmen
som verkar sjukt bra , haha! Ni får höra imorgon !

Sen på kvällen kommer Tess hit och ska dricka lite vin o surra.
En riktigt tjejkväll blir det nog. Det blir toppen det !


puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: