S A N N A . D

Ordbajsning...

I left you blueberries in the fridge The little things that I can do

Kategori: Allmänt

Helgen har varit kanon !

Jag o Källman tog och pallrade oss till Ånge över helgen.
Fredag blev en kväll med massa härj !
Lördag.. en låång dag med hårfärgning, x3. Sminkning, middag,
kaffemys o fest. Sjukt trevlig dag.
Hela helgen var överlag helt kanon faktiskt.

Dock var baksmällan på söndag inte den skönaste, men lite högläsning
ur MOORE och limpmackor gjorde susen.
som tur var så var jag ju ledig måndag. Så jag o Lina tog lite av en bakiskväll
här hemma. Med chips i soffan och youtubeklipp till tidiga morgon.

Måndag var en allmänt lugn dag men idag vankas jobb.
Jag jobbar tisdag - tisdag nu. Och imorgon är det

BIG SMILE DAY!
30% på alla kläder och accesoarer på CUBUS Sundsvalls City 10-19

kom kom kom :)



En dusch på det här så !



en liten bild av ungefär hur helgen såg ut.


Ajuste... min nya hårfärg


åttitalet, vart tok du väken?



hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: