S A N N A . D

Ordbajsning...

ibland är man för stor o ibland är man för liten..

Kategori: Allmänt

ibland har man bra dagar ibland har man sämre dagar.

Igår kom mamma o lillasyster o lillebror på besök. Trevligt värre!
Lillebror ska ju stanna en vecka så mamma skjutsade oss
så vi kunde storhandla lite mat.
Sen på kvällen blev det lite plockmat o godis framför tvn och
vi såg även Grown Ups. Den var inte superbra men dög gott
och väl på en bakissöndag!


Idag är jag sjuk. Det är inge vidare. Något så otroligt hängig,
ont i huvudet och snorig som tusan. Bara sådär?

Har i alla fall sovit hela dagen. skönt ! pratade med Ulrika i telefon
som är så himla gullig. Det löste sig nog ändå hoppas jag.
Annars fixar vi det en annan dag.

Pappsen har varit här med lunch till mig idag, det var snällt !
en tacopirog, mums !

nu väntar jag på att lillebror ska sluta som är o jobbar.
Vi ska äta pölsa o pärer o rödbetor idag - GÖTT!
det var min favoriträtt när jag var liten (!) och nu har jag inte
ätit det på flera år tror jag.. så det ska bli riktigt gott.


Just idag. Just när jag inte har ett skit att göra och inte orkar röra mig,
då blir jag rastlös. Då vill jag ta tag i träningen eller gå ut och gå
eller något liknande.. men Nej.

En annan dag.

pratar med lillasyster på msn, hon har kameran på så jag kan se
henne o höra när hon pratar med mig ! ♥

hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: