S A N N A . D

Ordbajsning...

It makes no difference, wrong or right, The time has come to say goodnight.

Kategori: Allmänt

Ameen vilken dag !

Åkte o hälsade på Tessan. Surrade massa skit, klippte hennes hår,
gick en husesyn i hennes och Johans fina lägenhet, fikade gofika som
Therese bakat osv. Riktigt najs. Vi konstaterade att vi har setts ungefär
en gång, EN GÅNG, på tre år... TRE ÅR ! galet.
vi som alltid alltid alltid var med varandra. Så nu ska vi rycka upp oss
och det tycker jag låter bra. Vi har mycket att ta igen !

Legat o slappat i soffan efter det och på kvällskvisten här fick jag
besök av Lina & Lina. Mycket trevligt.
Ena Lina färgade mitt hår. Välbehövligt men det måste göras något
drastiskt snarast såg jag nu innan jag gick och la mig..
hjälp, vad ska jag göra?!

Sen tog vi och åkte en sväng. kollade på folk och skrämde upp oss rejält
ett tag där i skogen. I alla fall Jag o B. K satt bara o sjöng i baksätet
och tyckte att vi var töntiga. Det tyckte iaf inte jag !!

Nu är det dags att natta så jag orkar jobba imorgon. Jag är dock inte trött,
otippat va ? Så jag får slå på en dålig film eller nåt så jag kanske somnar.
eller fortsätta kolla på alla bilder som jag har ordnat med .  ...
ja något blir det iaf.

Godnatt !

och eftersom låten som jag ville lägga upp (rubriken) inte finns på youtube,
bara covers.. Så får det bli en annan goding!





claudio sanchez♥


puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: