S A N N A . D

Ordbajsning...

never regret anything because at one time it was exactly what you wanted

Kategori: Allmänt

En sån helg.

mån-fre hade jag lillebror här. Hur skönt som helst måste jag säga.
Ha nån o glo på tv med varje kväll och laga mat med o käka middag med.
Det händer ju rätt sällan annars eftersom det inte är såå skoj att laga
mat och äta ensam !

Fredag byttes lillebror mot David. Det blev en kväll hos Källman med
massa Vin o mys i soffan. Hur najs kväll som helst. Fler såna tack!

Lördag var en totalt kaosartad dag. Jag vet inte ens om jag orkar berätta
om den faktiskt. Jag sitter iaf med en inte så fin soffa och trasig tavla..
Det var rakt igenom en skitdag skulle jag nog kunna påstå.

Den avslutades som tur var med varma skratt och trevligt sällskap!

Söndag var kanon. Jag blev kanon. . .
Började dagen med en frukostöl och film, Najs! sen drog vi oss mot stan
jag david o tomas. Jag hookade ihop med Lina o Agge. Föris.
Väldigt trevligt. Sen blev det Volbeat. Riktigt Najs !
Det blev en bra spelning. En svettig spelning, huh.. Men det var kul !

Sen blev det "mellanfest" sen efterfest på stads o sen "efterfest"...

Idag har jag vinkat av David o Tomas, ungefär sanerat hela lägenheten.
Dammsugit, dammtorkat, skurat, diskat, städat toaletten etc.
Gick och handlade, åt en middag i soffan o har bara myst i mjukisar hela kvällen.

Fick lite tvsällskap också så det var inte alls dumt!

overall får helgen 5 av 5 toasts. trots allt.


inatt sover jag nog som ett litet barn. Natti

Kommentarer

  • Tess säger:

    Vad hände för tok i lördags gumman?

    2010-10-19 | 07:43:30
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Malin säger:

    klart! men jag trodde väl att jag hade fler vänner som kanske skulle nappa :P

    2010-10-19 | 20:11:06
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: