S A N N A . D

Ordbajsning...

ojojoj

Kategori: Allmänt

fredag. Jobb. Hade sån fruktansvärd huvudvärk precis hela dagen.
Jag brukar aldrig äta alvedon, i fredags tog jag tre !
Såg fram emot att ligga hemma i soffan hela kvällen och inte lyfta
ett finger o bara mysa. Men det blev visst inte så.

Agge, Källman, Erik, Jonas o David kom o sörplade lite
alkoholhaltiga drycker sen blev det krogen.
20min på aveny för 120kr. värt? nej. Sen allstar. Blev ju
inte direkt långvarigt. Jag hade väl rätt kul men nu såhär i efterhand
så blir man ju less!

Lördag. Kortisjobb. 12-15. Sen blev det en middag o en öl
på innergården. Fixade fribiljetter till kvällen och fick mig
en gratisdrink. Gott !

Hem o tänkte sova en timme för att orka med kvällen men istället
kom Lina o hämtade mig. Hon bjöd på supersupersuperdupergod
Smörgåstårta som ni ser på bilden nedanför det här inlägget.

Tog mig en dusch o fixade mig hos Lina sen skjutsade hon ner
mig till Andreas. Förferk med Andreas, Erika, Emma, Frida mfl.

Sen blev det avvan !

eftersom jag hade två fribiljetter över så fick emma dom,
uppskattat ;)

Väl på aveny slarvade vi mer eller mindre bort varandra efter ett tag.
Jag träffade Gurra Perra Jonte Hägglund o Alex. Så det blev att
jag blev med dom resten av kvällen. Itchy Daze var grymma men
Corroded briljerade som vanligt. Very naajs!
Thomas var en suverän DJ för kvällen och valde det bästa av det bästa-

5 av 5 toasts !

Den avslutades med MAX och tokerier hemma,
och idag har det varit bakishäng. härligt !

Snart kommer mamma syster o bror, och bror stannar ända till
på fredag, det blir roligt !

Ska kika igenom lite bilder o se om det blev något som blev värt att
lägga upp.. Men jag kan bara säga så mkt som TACK för igår !

Så himla roligt att träffa alla igår. Helst Erika o Emma !

Puss på er !

Kommentarer

  • Lindholmskan säger:

    Tack för fribiljetterna!! Vet inte om jag tackade dig?

    Iaf.. Det var skit kul att träffas och surra en massa gamla minnen!! :D Vi får ta nån fler utgång framöver... När vi inte tappar bort varandra ;)

    2010-11-09 | 23:40:45
  • sanna säger:

    Ja men så lite så ;)

    Jaa men absoluuuut! Det måste vi göra om snaart!

    Har du åkt tillbaka till Norge eller är du kvar hemma?

    vi får ta o ses snarast !

    och ja, utan att tappa bort varandra ;)

    2010-11-10 | 01:45:31
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: