S A N N A . D

Ordbajsning...

Will you tell me once again How we're gonna be just friends? If you're for real and not pretend Then I guess you can hang with me

Kategori: Allmänt

ikväll har jag haft robin här på kvällsfika.

Superkul! Det var verkligen inte igår man träffade honom!
Vi hinkade kaffe, åt bullar (Emil, vi fick beröm!) och surrade
massa strunt. Det gör vi om ! vi bor tydligen grannar!
Världen är bra liten..

Imorgon (fredag) blir det jobb 12-19, sen får vi se vad som dyker upp.
Jag känner egentligen för att ta en egenkväll.. då jag kommer ha sällskap
varje dag i över en vecka sen.. men jag får se. Jag gillar ju sällskap :)

Saker och ting går i alla fall framåt.. om man kan uttrycka sig så.
Och det känns väldigt bra. Sakta men säkert iaf. Och så hoppas jag
att det ska fortsätta..

Väntar med spänning på kommande scheman.. skulle behöva en liten
"semester".. vill åka till västra, vill åka till Linköping, vill åka till Sthlm,
vill åka till Skottland... det är mkt man vill.. och tydligen ska det vara
jävligt svårt att komma iväg!!

Nu ska jag lyssna på bästa sovlåten och försöka få mig lite sömn,
det brukar vara lite svårt nu för tiden.. inte igår dock när jag o Tess
skulle se film, haha!

Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: