S A N N A . D

Ordbajsning...

tele2 sound studio

Kategori: Allmänt

Kan vara hur rolig som helst!




Hahahahahahaha!

Min dag har varit kanon! Till slut.

Vaknade halv åtta imorse. Skönt att vara vaken tidigt för en gångsskull,
så det fick bli en mysmorgon utan dess like. Såg klart filmen jag började se igår,
It's kind of a funny story. Jag tyckte den var bra. Helt klart sevärd film.

stökade på här hemma och sen blev det en promenad ner till jobbet i det faktiskt
Helt Underbara Vädret ! stekande sol på klarblå himmel och varmt o skönt ute.
Mumm! Och bra musik i lurarna såklart.

Jobbdagen gick undan. Hade mkt att göra och det är alltid kul. Tiden går fort
när man har roligt sägs det och det är ju sant !

Jag hade en svacka där på dagen men nu känns det mycket bättre.


Efter jobbet åkte jag hem, åt middag, slängde i en tvätt o efter ett tag ramlade Emil
in. Vi har snackat skit och glott på Tv... Han är nu avvinkad och här sitter jag.

Jag har även vinkat av Jockis som ska ut o resa igen. Galet. Och jag är Galet Avis !


Nä, nu ska jag knapra i mig en hårbrödmacka och titta klart på transformers.

Hejveejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: