S A N N A . D

Ordbajsning...

TIPSIT

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra något som alla "storbloggare" gör.
Jag ska TIPSA om något. Tycker det är det enda dom "erfarna"
bloggarna gör. Dom som tjänar pengar på det vill säga. Att göra reklam.

Jag ska göra det för att jag verkligen tycker om dom här två sakerna.
Mumm !



Så precis just nu sitter jag o sörplar på en mugg med Indian Spice. Gotti


Imorgon ska jag jobba 11.30-19. Sen då? Fredagsmys?

Är inte trött nu heller eftersom jag snoozade hundra år imorse och sov alldeles
för länge.. Så jag ska nog se Up. Jag har sett den filmen SÅ många gånger.
Såg den och Coraline måånga ggr nere på GC !
Nu blev det som att jag tipsade om dom filmerna med..


Herrå

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Fredagsmys låter som en bra idé! Det ska jag ha :D

    2011-02-04 | 12:22:29
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    coraline är världens äckligaste film. hatarn!

    2011-02-27 | 14:48:50

Kommentera inlägget här: