S A N N A . D

Ordbajsning...

Simple is beautiful

Kategori: Allmänt

Helgen då..

Fredagen var najs. Jobbade 12-19. Provade lite outfits och hade väldigt roligt !
Lunchade med mimmi och Emil kom förbi o surrade lite o kollade in de
snygga outfitsen som jag o Therese provade, höhö !

Kvällen spenderade jag med Mimmi, Jenna och två flaskor vin. Mumm !
Det blev både 90-talsmusik, kaffespill och trasiga tavlor ♥
Fick skjuts hem av Nadja o Lina på nattkvisten någon gång.

Lördagen blev det sovmorgon, sen tog jag tåget till pappii. Dock så har jag
ju sagt förut att kollektivtrafiken SUGER.. så jag fick åka till Torpshammar.
Men snäll som pappa är så hämtade han mig där.
Vi åkte o handlade sen blev det förrätt och varmrätt och efterrätt o tvmys
resten av kvällen. Skönt ! Zappade melodifestivalen och sen blev det Die Hard.

Idag har vi kollat slalom o grejer hela dagen. Hunnit med att vara o handla,
åkt en sväng och hälsat på farmor och lagat mat.

Nu är jag tillbaka i stora staden och har kurat ner mig i soffan. Försöker få
tillbaka känseln i mina fötter sen promenaden från tåget och kollar på
Big Brother. Jag skäms redan.. Och det kommer ju knappast bli bättre.
Jag måste överväga om jag ska se det den här gången eller inte. Jag har ju
faktiskt aldrig lyckats se en hel säsong av BB.. Hej Förnedringstv !


Är ledig imorgon och på tisdag också. Imorgon kommer Robban, så det ser
ut att bli en Birstasväng o sådär. Kewl !




HEJ.

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Kan du se kungarna av tylösand kan du fan se BigBrother! :P

    2011-02-21 | 13:28:27
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • sanna säger:

    men det såg jag ju bara för jag kände någon ju :P

    2011-02-21 | 14:12:11
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: