S A N N A . D

Ordbajsning...

headache bruises & beer

Kategori: Allmänt

AJ.

Idag har jag ont i HELA Kroppen. Jag är blåslagen överallt och jag har
en grotesk huvudvärk.. Man mår som man förtjänar med andra ord.

Igår var det alltså jobb 12-15. eller det blev ju tidigare eftersom jag var
tvungen att skynda till bussen. Mot Hockeyn !

I bydalen plockade John Peter och Micke upp mig och åkte mot timrå.
Skitmatch. Det var ju rätt kul att titta på aik-klacken dock. Eftersom
dom slog ner varandra. Dumhuven.. Dom hade med sig 3½ buss med
supportrar så det var ett bra tryck. Men som sagt. Skitmatch.

Efter hockeyn åkte vi mot bydalen igen där det blev föris.
Jag Therese Miranda Micke Peter och John. Heja !

Vi försökte få fram hur man stavar ett ord.. Vi ringde både Eniro och
118 100 och frågade. Men vi fick inget vettigt svar.
Jag ju inte heller skriva vilket ord det var, eftersom vi inte kan stava till det - HAHA

Vi drog oss in mot stan vid tolvtiden och då sprang therese på ett ställe
och vi andra gick på aveny. Det var kul!

Efter aveny var det halt och vi var hungriga. Det hela slutade i ett
tiotal vurpor för fröken sanna och mat på max. Där jag för övrigt
drog den lätt snyggaste vurpen MITT i ingången. Grattis Sanna.
Och ja, det var halt..

När jag vaknade imorse vägde mitt huvud ungefär 215kg. Men det gick
ganska fort över och jag drog mig ner mot stan. Läste tidningen och tog
det lugnt på innergården ett tag, sen gjorde jag Therese sällskap på jobbet.
När hon slutade kl 4 gick vi upp på biteline och åt maaat. mumm!

Hade velat gå på innebandyn ikväll meeen, här sitter jag. Trött som få.

Väntar på att Annelill ska komma. Det ser ut som det blir bio och öl ikväll.
Tokmys !

Häeå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: