S A N N A . D

Ordbajsning...

you look like i need another drink

Kategori: Allmänt

Igår drack vi vin. Och öl. Och shots.
Det säger väl allt..?

Det var himla kul iaf och det hela slutade med efterfest hos
Lina efter en liten krogsväng och en tokig bilfärd med bla körning
mot enkelriktat. Snygg entré liksom !

Fotleken. Vin. Bus. Jag har en kuk på benet..

Ja.. det var kul ! haha

Idag har jag hängt hos Lina. Hängt hos Linas mamma o pappa.
Varit i birsta med Emelie o Ernst och nu är jag hemma.
Ligger o kollar på Sveriges värsta bilförare. Man blir ju rädd !

Ska ta mig ett bad och bara ta det lugnt ikväll. Jag hoppas att det
har slutat snöa klockan 07 imorgon. Annars vet jag någon som
kommer ha en LÅNG dag på jobbet..

Imorgonkväll blir det innebandy med micke. Äntligen säger jag bara !

Provade lite bågar häromkvällen. Skickade tillbaka alla iaf...




HEJ


just det. JAG HATAR VÄDRET VAD ÄR DET FRÅGAN OM!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: