S A N N A . D

Ordbajsning...

laughing with

Kategori: Allmänt

juuste, jag har typ sovit min höft ur led inatt...
Starkt jobbat? Javisst !

Höften är som låst och jag har knappt kunnat röra mig på hela dagen.
Sjuuukt störigt !

Brummade till lina en sväng ikväll. soffmys o film.
Efter det åkte jag o agge lite bil, lyssnade på bra musik och kikade runt.
Och jag fick mitt efterlängtade kaffe !

Nu har jag kollat på Hundtricket och nu kanske man borde sova?

Imorgon ligger kanske en promenad med aggut, storstädning och
en fotoshoot med emil på schemat, meen vi får väl se.

Jag är även sugen på att steka lite i grillen. Trött på att vara blek nu!



Jag o Agge på min 20årsdag, Hittade sittplats innan Panic at the disco!,
och en brunis på GC. ge mig sol !



haha!



NattNatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: