S A N N A . D

Ordbajsning...

sometimes i wish i was six and my biggest problem was what dress to wear

Kategori: Allmänt

En summering av de senaste dagarna kanske vore på sin plats?

I onsdags var det jobb som gällde, sen Blev det middag i soffan och jag
skulle städa och diska etc. Men det slutade med en vinkväll med Lina o Malin.
Inte så tokigt om jag får säga mitt . Det var ju trots allt lill-lördag !

Igår började jag inte jobba förrän kl 14 och ögonen slog upp 07.07.. kul?
Så jag låg kvar i sängen ett tag sen blev det till att städa lägan innan jag
åkte ner på jobbet. Där var det vip-kväll som väntade och det vart en kul kväll!
Dock inte en enda av mina vänner som dök upp.. huh !

Direkt efter jobbet brummade jag till Lina där det skulle vara visning på Mary Kay.
Slutade ju med att jag blev mäkta impad o var tvungen att handla. så nu ska
jag ha visning i ånge den 14e. Intresserad? Säg Till Nu !

Sen blev det middag o hem o mysa i soffan..

Ikväll verkar det bli film. Jobbar till 19 sen blir det lugna gatan.

Imorgon väntas dock jobb sen hockey med madde !


PUSS

Kommentarer

  • Annelill säger:

    Köng.

    Har tänkt prova Mary Kay länge och mina andra produkter börjar ta slut så :)

    2011-03-04 | 13:18:57
  • sanna säger:

    får se om det blir fullt har satt upp lapp på samtrans, är det poppis kanske det blir två ggr, du kanske känner nån fler som vill? :)

    2011-03-04 | 23:04:27
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: